ČESTA PITANJA
Mogu li vozilo iznajmiti i preuzeti na jednoj lokaciji a vratiti ga na drugoj ?
Naravno, iznajmljeno vozilo možete vratiti na drugu lokaciju, samo morate se sa našim osobljem dogovoriti oko vraćanja automobila.
Trebam li da proverim stanje vozila pre početka najma ?
Da, potrebno je proveriti ukupno stanje vozila koje se beleži na posebnom obrascu o stanju vozila. U slučaju nepravilnosti koja nije zabeležena, potrebno je obavestiti zaposlenog Blue Car Rental agencije.
Da li prilikom najma vozila imate i dodatnu opremu ?
Da. Dodatna oprema, kao što su sedište za dete, GPS navigacija i TV/DVD player dostupna je uz doplatu, tako da Vas molimo da nas o svojim potrebama obavestite na vreme. Zimske gume smatramo obveznim delom opreme u zimskom periodu i njihovo je korištenje uključeno u cijenu rent a car usluge.
Što ako ne dobijem pun rezervoar goriva ?
U slučaju da primite vozilo sa nepunim rezervoarom, vozilo ćete vratiti sa rezervoarom napunjenim do istog nivoa kako ste ga i dobili. Ako vratite više nego ste primili, razlika Vam neće biti refundirana.
Što ako avion kojim dolazim sleće kasno uveče nakon radnog vremena agencije za rentiranje vozila ?
U slučaju kada imamo potvrđenu rezervaciju u vreme nakon radnog vremena, uvek će vas neko od zaposlenih sačekati da vam izda vozilo.
Koliko traje procedura preuzimanja vozila ?
Procedura preuzimanja vozila traje 5-10 minuta.
Da li se plaćanje vrši pri preuzimanju ili vraćanju vozila ?
Iznajmljivanje vozila u Srbiji se naplaćuje pri povratu vozila.
Šta trebam da uradim u slučaju mehaničkog kvara?
Ako vam se dogodi mehanički kvar ili saobraćajna nesreća sa rentiranim automobilom, odmah nas obavestite putem telefona. Takođe, u slučaju saobraćajne nesreće morate pozvati lokalnu policiju zbog uviđaja i svih pojedinosti o učesnicima u saobraćajnoj nesreći. .Molimo Vas da zadržite kopiju svih dokumenata i izveštaja sa lica mesta udesa.